ponedeljek, 21. januar 2008

Sanjamo v barvah?

Foter me že ves teden sprašuje, če ljudje sanjamo v barvah. Pravi, da večkrat sanja, vendar ko se zbudi, se ne spomni, ali je bilo v barvah ali sivinah. Če ga mama ponoči s komolcev v glavo, je po moje v črninah :)

Poslušajte to: ne le, da sanjam v barvah, pri meni so zraven še zvočni, video in haptični efekti. Čisto zares. Kaj vse mora prenašati moj dragi :) Od pogovarjanja, do smejanja na ves glas in celo petja :) Menda sem poskusila peti neko arijo.
Nazadnje sem tako živo sanjala, da telefoniram, da sem se pogovarjala s svojo roko :) Na tem mestu se spomnim na Terminatorja v T3: 'Talk to my hand!'
Video efekti vključujejo vse možne menjave mavričnih barv, scen in morfanja iz ene osebe v drugo. Je že kdo sanjal, da je drugega spola? :)

Se mi že kisa? Morda pa je to zaradi sevanja in sedenja pred vsemi temi računali... jaaaa, zdaj mi je jasno, od kod svetloba v sobi, ko ugasnem vse naprave in luči. Takšna... zelena... blup bip klup .

0 komentarjev: